Fredagen den 2 oktober

Jahapp, helg igen skööööönt.
Förra helgen var vi på vuxenkalas, det blev en mycket sen (tidig) kväll (morgon).
Har tillfrisknat från förkylningen, men fick ett skov igen tisdag-onsdag då jag var hemma från jobbet. Som synd var hade jag glömt telefonen på jobbet, så jag kunde inte jobba hemma....fasen jag trivs verkligen med att jobba hemma, det är min grej det!

Ikväll är jag och ungarna ensamma hemma, Frippe är i Stockholm och ser NHL-hockey i Globen.
Han kommer hem imorrn och då ska vi styra kosan mot Sundsvall där han ska bjuda mig på middag och bio (Flickan som lekte med elden). En för tidig (nåja, bara en dag) födelsedagspresent!

Sen blir det väl tårta och grejer på söndag...mycket mumsig chokladtårta innehållandes NUTELLA ska det bli!

Ska göra tidig kväll ikväll när ungarna lagt sig, låsa alla dörrar, släcka och ta med mig datorn till sängen och småglutta lite på Seinfeld tror jag.

Det är inte många nätter på snart nitton år som vi sovit på varsitt håll, så det känns alltid konstigt att gå och lägga sig ensam...tur man inte är mörkrädd.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0