Det är alldeles för lite glamour i den här bloggen.

Så jag tänkte råda lite bot på det nu.
Har precis sett klart på Förkväll i fyran och hela programmet handlade om mode och glamour.
Där var även en tjej som vunnit en total makeover, ny frisyr, nya kläder och ny sminkning.
JAG VILL OCKSÅ! Därför gick jag in på fyrans hemsida och anmälde mig.
Så nu väntar jag på att dom ska ringa och erbjuda mig en total makeover, få åka ner till Stockholm och bli ompysslad en HEL dag. Jag kommer inte att vara längre än fem centimeter från telefonen ha ha!



Gäst i programmet var även Sofi Fahrman som berättade om sitt Sex & the city-liv som hon lever i New York just nu. Nä jag är inte alls avis.



Det borde finnas nån form av bidrag eller stipendium man kan söka när man lider av säsongsbetonad depression.
Typ; "varsågod, här har du 25 000 att spendera på antingen en treveckorssemester i Karibien, eller heldag på NK med en personal shopper, samt spa- och massagebehandling på Åhléns City" Och så var man tvungen att använda pengarna till just det.



Eller; "Varsågod, du får en heldag på Kicks, inklusive make-up, manikyr och produkter. Värde 5 000"
Jag kan även tänka mig att ta emot ett gigantiskt presentkort som gäller på alla skoaffärer i hela Sverige.


Tänk vad mycket bättre man skulle må och vad mycket mer energi man skulle få!
Kanske Anna Anka eller nån kan starta upp en sån fond?


Kommentarer
Postat av: ewa

...eller kanske Kalle Anka kan ordna en heldag med Gröngölingarna på spårträning...??

2009-10-26 @ 20:53:48
URL: http://ewahjonet.blogg.se/
Postat av: johanna

Inte så mycket glam över det va...=/

2009-10-26 @ 21:31:23
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Det skulle jag inte säga nej till!!!

2009-10-27 @ 09:57:01
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: ilona

ja struntar i kläderna men skulle bli överlycklig över en heldag med hud/hår vård, manikyr, pedikyr,massage etc. Det skulle vara skönt.

kram

2009-10-28 @ 11:42:07
Postat av: Mamma

Jag anmäler mig som följeslagare!

Du måste ha en assistent efter make-overn när du börjar ditt nya liv!

"Lev i morgondagens framgång".

2009-10-28 @ 19:53:44
URL: http://mariannestext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0