Tics och sofftofflor

Jag har tics. I högra ögonlocket.
Ni som har hängt med i bloggen vet att jag brukar få tics när jag är stressad.
Problemet är bara att jag inte känner mig stressad?

*tänker*

Det jag möjligen kan komma på är att jag har haft lite ansvar för momma i veckan (som behöver lite "påminnelser" nuförtin...), inte speciellt betungande men jag kanske har varit lite rädd att hon inte ska känna igen mig eller så...men det var ingen fara.
Sen har vi varit på extra "kvartsamtal" med Nicolas lärare idag. Det är otroligt stökigt i deras klass.
Så är det stiltje på jobbet, kan ju också vara stressande.

Well well, skönt att det är helg.
Jag har badat en timme, smörjt in mig med Bodyshops Body Butter Raspberry och har tagit på mig sofftofflorna och krupit upp i soffan.
Längtar tills imorrn då vi ska äta god mat och se på Robinson!

Det här är sofftofflor för dom som undrar: (Jättetöntigt uttryck, tycker jag!)



Imorgon klockan ett ska jag på ljusparty till syrran.
Var säkert ett par år sen minst jag var på ett sånt, hoppas dom fått in en massa nya fina saker.
Kommer garanterat inte att kunna hålla mig från att handla....doftljus är najs!

Trevlig fredakväll på er, nu blir det Idol och soffmys. Jag och tofflorna.



Kommentarer
Postat av: Paulin

Tjoho!

Du har en utmärkelse hos mig. Gå in och titta!

2009-11-21 @ 00:31:11
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha, sofftofflor!! Vilket härligt namn!!

Och de såg ju hur mysiga ut som helst!!

2009-11-21 @ 11:51:11
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0