Torka igen!

Fasen, bloggnerven är inte så aktiv just nu!
Skyller på att jag inte har min laptop hemma.....

Här händer inte så mycket.
Var till Sundsvall igår och släppte av två kompisar vid tåget som skulle vidare till Rhodos. Inte avis alls....
Sen drog vi vidare till optikern och beställde nya linser, sen en sväng på Birsta (handlade endast 2 hg te!!), sen på Ica Maxi och fyllde upp matförrådet.

Idag ska Nicolas klippa sig (äntligen), så vi åker på Hammarn direkt efter skolan.
Helgen blir lugn, verkar inte bli nån vidare värme i helgen, trist.

Längtar efter min tattoo.
Kollar på LA Ink och Miami Ink varje dag på tv:n!
Har fått en noja och är livrädd för att jag ska börja grina och be tatueraren sluta och så får jag gå hem med en halvklar tatuering för att jag inte pallar mer...!!!!
Herregud, det var ju femton år sen jag gjorde min sista tatuering, har totalt glömt bort hur det känns.
Och den här tatueringen är mycket större än de andra jag har, hujedamig.
Man kanske kan stoppa i sig ett par alvedon innan och smörja med Embla-salva ha ha ha!

Väntar även på att att vår utbildning/säljträning ska komma igång igen, det lutar åt att det blir om en vecka eller två.
Är så FRUKTANSVÄRT less på att gå hemma nu.

Over & out.

Kommentarer
Postat av: moster

Förslag till roligt göra: sparka igång rabatter och leta ogräs å sånt! Jag känner mig som en jordfräs numera!

2009-05-14 @ 14:37:19
Postat av: johanna

Ha ha, nja hörrödu, jag och rabatter är inte riktigt kompis med varann....jag har nog Sveriges svartaste fingrar är jag rädd. Sen tycker jag det är trååååkigt med trädgårdsarbete - det är därför jag inte har nån!

2009-05-14 @ 19:05:45
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag trodde inte heller att jag var intresserad av dylika ting - men det är jag. Och det är så roligt OCH jobbigt!!!

2009-05-14 @ 20:43:02
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Nej jag har faktiskt inte gjort det. Kanske får göra det idag då:).

2009-05-17 @ 07:17:42
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0