Snor en lista av Tina!

Du heter: Johanna Jeanette Håkansson
Smeknamn:
Jon (Också det där på M som ENBART närmast sörjande får kalla mig)
Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag sörjer inte till musik, musik är till för att bli glad av! Allt annat är slöseri.
Beroende av:
Ja, det lär väl vara dom där ciggen...
Vem behöver du mest just nu: Hmmm...Mr Mammon kanske?
Vad tror folk om dig?(förutfattade meningar) Alltså jag har ingen aning? Och jag bryr mig inte så mycket heller? Men förhoppningsvis mestadels gott...
Stämmer det?
Ja, jag försöker vara god...
Vad säger du för att imponera på någon? Jag går inte ut medvetet för att försöka imponera på nån...
Hur imponerar man på dig? Man visar prov på intelligens, humor och social kompetens
Brukar du skratta för dig själv? Absolut!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Jamen det blir bra det!
Var bor du?
Hannåsvägen 4 i Bisp
Trivs du där: Absolut!
Äger du några converse:
Har gjort, men de har gått hädan..
Sprit, cider, vin eller öl: Beror alldeles på. Rosévin en varm sommardag, öl till god mat...
Brukar du bli för full:
Jo tack, det händer...
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk i mot något:
Vissa parfymer, hårfärg, bodylotions
Nästa mål i ditt liv: Att komma igång och jobba och tjäna pengar
Hur svarar du i mobilen: Johanna, hallå, tjena moss, beror på vem det är...
Vem ringde du senast? Åsa!
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Då syns vi!
Antal timmar sömn inatt: 2!!!!!!
Sov du ensam: Nej.
Brukar du komma i tid: Japp
När mår du bra: När jag lyssnar på musik, när barnen är sams, när jag umgås med roliga vänner
När blev du fotad senast: Hos Tina tror jag....gillar inte att fastna på kort...
Hur känner du dig nu: Seg men på bra humör
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart
Vad tycker du om fötter: Ingen favvo direkt
Vad saknar du:
En stadig ekonomi.
Hade du en bra kväll igår:
Japp! Frippe och jag satt i varsin soffa och hade musikaliska övningar!
Rakar du benen:
På sommaren
När brukar du oftast gå och lägga dig: Sent...kring 12-1
Är du blyg? Nej inte direkt
Sysslar du med någon idrott: Räknas dammsugning?
Vill du hellre ha mail än brev: Spelar ingen roll
Har du spytt offentligt:  Jodå
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Förhandla upp lönen
Är du nöjd med ditt liv: Det var ju det här med jobbet då...bara det kan komma igång nån gång så är jag rätt nöjd!
Är du bortskämd: Nej.
Vad gör du i morgon:
Ingen aning... 
Vad är det värsta du vet? När saker och ting jävlas i oändlighet!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag har inte råd att slösa
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Sheryl Crow. Smart, duktig, driftig, snygg tjej
Vad längtar du till? Sommaren. Att börja jobba.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det tycker jag
Vad är det finaste du fått? Förutom barnen då....min möhippa!!!
Hur gammal är du: 35
Tycker du om någon just nu: Ja.
Om fem månader:
Augusti....sommaren närmar sig sitt slut, förhoppningsvis har jag en bättre månadslön då
Du samlar på:
Erfarenheter
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Ingen
Gillar du golf: Nej det är inte en sport för mig...
Vilken tid gick du upp idag:
7.15. Gick dock och la mig igen vid 8.30
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu:
Nej
Är det okej att gråta: Absolut...
När grät du senast:
När jag läste Vimelmammans blogg.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av lån, resa
Bär du glasögon eller linser:
Linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej det finns inget oviktigare faktiskt.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10?
Har du piercing: Öron & näsa
Är du bra på att laga mat: Ja, det tror jag väl?
Är du flygrädd: Jaaaa...har blivit på äldre dar
Hur vig är du: Faktiskt väldigt vig, svårt att tro, men helt sant. Min förra massör sa att jag hade gummikropp.
Är du musikalisk?
Jo men det tycker jag!
Vad dricker du helst när du är törstig: Fun Light päron med kolsyrat vatten
Vilken är din favoritglass: Häagen Dasz
Tror du på ett liv efter döden:
Ja
Tycker du om sushi:
Har aldrig smakat!
Vad äter du helst när du ser på film:
Te & mackor
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej.
Har du tandläkarskräck:
Nej, inte det minsta, bara för räkningen efteråt
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kvälls.
Vilken ögonfärg har du:
Grön-grå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Periodvis
Röker du:
Jaaaa.....
Senaste låt du hörde:
Curly Sue med Takida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0