Nån dag....

Denise har en sån bra header på sin blogg, en tankebubbla med texten "One day all of my dreams will come true".

Ja, när mina drömmar går i uppfyllelse nån dag då ska jag ha gjort det här:

*Besökt ett land som har kritvit sand, turkost hav och vajande palmer
Typ så här:



*Varit i amerikanska södern och suttit i en "hängsoffa" på en "porch" och druckit iste
Typ såhär:

  

*Äga en snygg, sportig, röd cabriolet
Typ en sån här:




*Få klappa/gosa med ett lejon eller en tiger...

  

Ja, innan jag dör ska dessa fyra saker ha uppnåtts/upplevts.
Inser nu att två av dem innebär resor, kanske den tredje också....alltså har jag inte rest klart i mitt liv än!
Sen är det ju en del pengar som fattas också, men jag räknar kallt med att pengarna förr eller senare ska börja rulla in.

Jag skulle även hemskt gärna vilja besöka Australien innan jag dör också.

Ska i ärlighetens namn erkänna att jag faktiskt har uppfyllt en del önskedrömmar jag har haft sen jag var yngre också.
Bl.a. sett Pink Floyd och AC/DC live.
Ägt en "raggarbil".
Köpt ett hus och skaffat barn. (Två gånger till och med! Både hus och barn!)
Åkt till USA.


Ja, det var mina önskedrömmar.
Vilka är era?



Kommentarer
Postat av: ewa

Kom och hjälp mig att pimpa min startsida så ska jag skriva om mina ogjorda drömmar!!

2009-03-22 @ 22:03:11
Postat av: Mamma

Önskedrömmar:

Besöka Venedig en gång till

Se repetitioner på en teater

Vara vid ett hav länge

Att min familj och jag ska ha det bra

Att mina erfarenheter ska vara till hjälp för andra

2009-03-22 @ 23:58:36
Postat av: Frida

Åk till Thailand! Där har du både kritvita härliga stränder och kan även "gosa" med fullvuxna tigrar :)http://www.tigertemple.org/Eng/index.php

Helt fantastiska upplevelser!

2009-04-18 @ 14:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0