Har nu äntligen...

...fått tummen ur och beställt biljetter till Rockweekend.
Och vilket flax att jag inte gjort det tidigare, blev nämligen erbjuden en biljett femhundra spänn billigare än ordinarie pris av min kusin igår, yes please!
Så nu är väl typ hela juli inbokad...festival, femtioårspartaj, sextioårspartaj, en tripp med kidsen nånstans...

På lördag blir det Hillclimb som sagt.
Om bilen vill gå, fick lite oroväckande rapporter av fadern idag, men den brukar ju gå som en klocka
när jag kör den så.. =D

Kanonväder är det också, äntligen sommar!!
Imorrn ska jag jobba 9-12, sen hade jag och Paulin tänkt övningsköra lite med våra vrålåk, får se hur det går.
Sen är det ju bilbingo på kvällen oxå....fasen det är fullt upp!
Men det är bara skönt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med allting! Kram

2009-06-25 @ 00:49:45
URL: http://mariannestext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0