Flyt

Fasiken, känns som om jag ligger inne med flyt just nu!
Först hittade jag kläder i en stl mindre än jag brukar ha (känns som flyt), sen vann jag på bilbingon, sen hade jag en jättetrevlig midsommar, så fick jag till svingoda drinkar på midsommardan, sen kom solen och värmen och idag fick jag veta att jag kom med i Hillclimben på lördag!!!
Och när jag förut gnällt i bloggen att jag haft sånt oflyt hela tiden så har det liksom bara fortsatt....så om jag talar om och är glad för att allt flyter just nu så kanske det också fortsätter...? Eller?!

Iallafall ska det bli skitkul att tävla på lördag! (Nån som vill vara kartläsare?)
Det ser dessutom ut som om det blir kanonväder hela veckan också, så jag är på så bra humör!
Den här kärran ska jag köra:



Sen blir det cruising på kvällen, vet inte om jag ska köra eller åka, kanske beror på utgången av tävlingen he he...

Nu ska jag äta jordgubbar med grädde!.
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: moster

Yes, go with the flow!

Vi kör på lördag om det är ok med en tidlös tant som "kartläsare",ha,ha!

2009-06-22 @ 23:30:05
URL: http://ewahjonet.blogg.se/
Postat av: Mamma

Där ser du - det är inte helt fel att vara lite positiv!!! Kram

2009-06-25 @ 00:47:34
URL: http://mariannestext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0