Sen sist....

Ja har det hänt nåt sen sist?
Var till Sundsvall på Gatufesten i lördags och gick ut med Heléne. Egentligen var det meningen att Helénes man skulle gå ut, och jag och Heléne skulle sitta hemma med barnen och dricka lite vin på altanen, men på nåt sätt svängde det till sig så vi tjejer gick ut istället och Patric och Frippe blev hemma med barnen ha ha ha!
Det var jättekul, en alldeles lagom kväll med öl, sol, Tomas Ledin, massa surr och skratt och hemma kl 2.
Jag som hade längtat efter langos hela veckan fick tji på den fronten då det var 30 meter kö till langosståndet....fick nöja mig med en  "Pragburgare" istället, stekt, panerad ost i pitabröd med grönsaker och sås. Gick väl an.... men inte lika gott som langos!
Var trött som en gnu igår, la mig och sov ett par timmar på eftermiddagen.

Men nu laddar vi för nästa äventyr!
Rockweekend i Kilafors med avgång onsdag kväll!
I år ska vi bo i husvagn, känns så skööönt att slippa en massa snorungar utan omdöme och respekt som ska ramla in i ens tält...(kanske inte behöver hota med yxan i år då, om ni minns fjolårets bravader...=S)
Nåväl, ska hämta nämnda husvagn hos kusin A imorgon, packa den och göra klart för avfärd.
På onsdag skjutsar vi ungarna till sin storasyster Tina i Ösund, sen blåser vi hem, kopplar på husvagnen, hämtar upp K i Sundsvall, sen är vi på väg. Det är ju faktiskt bara 25 mil, känns helt ok.
Kommer hem på söndag, förhoppningsvis nöjda med helgens upplevelser.
I år missar jag inte Joe Satriani, kommer att bli helgens höjdpunkt!

Nu tar min blogg semester tills nästa vecka, men här får ni lite roliga bilder att kika på från Cruisinghelgen.
(Foto Ann Natanaelsson)
Ha det bra!

















Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder! Kör försiktigt och ha så kul med Satriani. Kram

2009-07-07 @ 00:40:46
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilka fina kort!!!!

Skönt å slippa kaxungdomarna i år då :-)

2009-07-07 @ 18:30:09
Postat av: Kajsa

Taaack!:). Ja det kändes bättre att byta. Fina bilder!

2009-07-08 @ 12:10:59
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0