Nä....

...det blev ingen skoteråkning imorrn.
Dels är det för kallt, sen skulle våra "skoterutlånare" bort denna helg.
Så idag var jag och Frippe på ICA och bunkrade upp mat för hela helgen, ska fan inte gå
utanför dörrn förrns nästa vecka...
Blir väl På spåret ikväll som vanligt, en kopp te som vanligt, och Seinfeld innan man lägger igen ögonen, som vanligt.
Extremt inrutat liv man lever.
Fast så här är det varje vinter tycker jag, man kliver upp, jobbar (vanligtvis, då...), äter middag, ser på Tv, går och lägger sig.
Sen kommer våren och sommaren och då lever man upp igen.
Man träffar folk, festar, sitter ute, går aldrig och lägger sig, kan spontanhälsa på folk kl nio på kvällen.
Skulle aldrig hända vintertid.
Ifjol den här tiden var vi på väg till Kanarieöarna.
Åh vad jag önskar vi hade råd med en resa nu också.
Det var så välbehövligt med lite värme och solljus mitt i vintern.
Idag när det varit 30 grader kallt har fjant-Dio totalvägrat att gå ut.

Undrar hur länge han tänker hålla sig??

Han har tvärvänt och gömt sig i sovrummet varje gång jag öppnat altandörren.

Ha ha nu är det "Morrhår & ärtor" på tv:n, fan vad skön Margaretha Krook är som den bittra, lidande, självuppoffrande
mamman!

Nä, tillbaks till det inrutade livet och dagens dos av Betapet.
Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: moster

Om Du kollat mitt senaste inlägg så ser det ju helt idiotiskt ut. Hade skrivit så snyggt och uppställt men det blir helt fel på bloggen.. Vet Du hur man ska undvika det??

Det blev så här med några andra tidigare inlägg också.



Skönt att ligga inne också...

2009-01-16 @ 22:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0