Jahapp, utmanad!

Åsa har utmanat mig i följande:

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 (eller minst 4) personer som du utmanar.

Ok, here are the results of Johanna Håkansson... (Läs och häpna? Eller kanske bara gäspa?)

1) Ibland skiter jag totalt i att kliva upp på dagarna utan ligger och ser på film eller surfar nätet. Extremt dekadent.
2) Jag har ätit frukost med Camilla Henemark när hon berättade snaskigt skvaller om Thomas DiLeva.
3) Jag när en dröm om att få åka till ett "plansch-ställe", Fiji, Zanzibar, Guadelope...kritvita stränder, turkost hav och vajande palmer. Nån dag SKA den uppfyllas.
4) Jag tycker Göran Persson är en cool snubbe.
5) I hemlighet skulle jag vilja vara som Grynet, alltid. På jobbet, hemma, på fest....världens skönaste karaktär.
6) Jag har skjutit mig själv i huvet med en slangbella. Frågor på det????
7) Fyrverkerier är det roligaste jag vet, jag blir som en femåring på nytt.
8) Jag är totalt LIVRÄDD för sjukhus.


Och jag utmanar:
Tina
Denise
Kajsa
Ewa
Helena
Kickan
Paulin


Kommentarer
Postat av: ewa

Nu ska jag ge mig på på utmaningen!

2009-02-02 @ 19:02:51
URL: http://ewahjonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0