Hysterisk morgon

Idag skulle jag kliva upp extra tidigt eftersom ungarna har friluftsdag och behöver ha med sig matsäck, sen skulle jag själv vara hos tandlläkaren tio över åtta.
Och vad händer?? Självklart försover vi oss allihopa och vaknar halvåtta!!
Paniiik, rusa upp ur sängen, på med en kastrull oboy på spisen, se till att ungarna klär sig, bre mackor, borsta tänderna klä på mig själv, packa matsäck, se till att ungarna har med sig allt, kasta sig i bilen och köra till skolan................
Pjuh, sju minuter över åtta klev jag in hos tandläkaren!
Tjugo minuter och 585 kronor senare var jag färdig, inga hål tjoho!

Nu sitter jag i soffan, helt mosig, adrenalinet tog precis slut tror jag...

Igår sprang jag runt gårdarna här i byn och fikade halva dan.
Först hos E, som fyllde år i torsdags, men jag var ju kass i magen då, så jag blev hemma.
Sen hos M som fyllde år och bjöd på smörgåstårta och en massa annat gott.
Kul att se lite folk!

Kommentarer
Postat av: Jill

Din otur måste ha vänt....

två vinster på hästarna

Inga hål när Du var hos käftis



Ett tu tre så dimper det ner ett jobb också....

2009-01-27 @ 13:42:39
Postat av: mamma

bra att du mår bättre. Kram

2009-01-27 @ 16:05:43
Postat av: ewa

Och hur mycket hade det kostat om Du blivit stoppad på väg till Ham...?

2009-01-27 @ 18:00:44
URL: http://ewahjonet.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Huvva vilken hemsk morgon. Tur att du hann. Själv glömde jag bort min tandläkartid......Det var pinsamt. Var dessutom dubbelbokad. Tid hos frissan och käftis samtidigt. Vad väljer man? Frissan så klart!



Ha det så bra!

2009-01-27 @ 19:41:40
URL: http://ullda.blogg.se/
Postat av: johanna

Jill: Ja, jobb är ju på g, så det måste bli nåt annat bra som händer nu när jag ligger inne med flyt...=)



Mamma: Tack!



Ewa: Jag körde faktiskt bara 110 som mest, ingen trafik!



Ulrika: Ja självklart väljer man ju frissan! Ha de bra du med!

2009-01-27 @ 20:46:14
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ja det lär väl gå bra!

2009-01-28 @ 19:25:59
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Året är 1975 och du har fyllt 2 år. Du pratar hela tiden,är gosig,sitter på pottan, går på dagis, charmar din omgivning och är förkyld. Allt enligt min dagboksvärld. fortsättning följer. Kram

2009-01-28 @ 20:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0