En dag på Birsta

Har varit i Sundsvall hela dan med moster. Följde mest bara med som sällskap, men jag hittade lite tröjor och grejs till Patricia på vrålrean, två tröjor och ett par trosor för 79,50, helt ok pris!
Sen in på ÖB och bunkra lite billigt schampoo och sånt, lite mat/fika och så hittade jag det här UNDERBARA
kroppssmöret på Body Shop:

Det var en utgående produkt som dom bara hade haft en drive på i jul, men guuuuud som den luktar!
Man vill bara ta en sked och äta direkt ur burken.....färska skogshallon....
Blev även en sån här:


Så nu ska jag gå omkring och lukta frukt resten av året...!
(Mamma, du får följa nästa gång!!=)

Var så trött när jag kom hem (hade ju missat middagsluren, pensionär som jag är)
så jag svimmade i soffan ett par timmar. Är nu pigg som en lärka igen, så man blir väl uppe i natt.

Helgen blir lugn, Frippe ska på hockey i Timrå på lördag.
Själv ska jag njuta av att januari tar slut på lördag!
Tre veckor kvar till Globen.

Nu: Te i mängder.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vi har jordgubbs-smörjan hemma. Helt underbar doft!!!

2009-01-30 @ 18:59:52
URL: http://ace67.blogg.se/
Postat av: Åsa

Du är utmanad...

2009-01-31 @ 13:03:18
URL: http://ace67.blogg.se/
Postat av: Mamma

Å va hyggligt... Året är nu 1977 ochdu kan räkna till 30, läser stora bokstäver, väger 16kg och är 1 meter lång,lägger pussel och tycker helst om att leka med äldre barn. Kram

2009-01-31 @ 15:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0