Är julen slut nu?

Idag började Frippe jobba igen, ungarna är ledig en dag till, sen börjar skolan också.
Därmed är alltså julledigheten slut.

Inatt drömde jag en massa skitkonstiga drömmar.
Bl.a. att jag missade halva AC/DC-konserten som vi ska på i februari.
Jag irrade runt stan, försökte springa till Globen, men kom ingen vart.
Till sist vaknade jag och pustade ut, när jag konstaterade att jag bara hade drömt.

Skulle behöva ta itu med en massa grejer här hemma, bädda rent, tvätta ett par maskiner, dammsuga, men jag har fan ingen inspiration. Och då blir det inget bra har jag märkt.
Så jag väntar ett tag.
Skulle även vilja åka till Sundsvall till helgen, för att fixa Patricias telefon (hon fick en mobil i julklapp som hon har av misstag råkat trycka in fel kod på så vi måste på en Telia-butik för att låsa upp den...), handla badrumsgrejer på IKEA,
Kuddar och sånt till Nicolas säng, mm......Får väl se om jag får med maken på det.

Tittar på Miami Ink just nu och jag blir så sugen på en till tatuering...............vet precis vad jag vill göra, det är bara pengarna som fattas.

Well, well, nu ska jag spela lite betapet.
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: ewa

Välkommen tillbaka till bloggvärlden!

2009-01-07 @ 22:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0