What´s up?

Ny vecka.
Fortfarande hemma.
Men nästa måndag då.....är allt på plats och vi kan köra igång med lite seriös utbildning på min nya arbetsplats.
Grejen är bara att jag inte kommer att kunna vara där på måndag, för då sitter jag på tåget på väg hem från Stockholm.

Vi tänkte vara smarta och åka ner till Sundsvall redan på lördag kväll och sova hos M, eftersom tåget går så hiskeligt tidigt på söndag morgon, 8.10....så så får det bli, det blir en hamburgare på O´Learys där man kan se Timråmatchen på lördag eftermiddag, sen hem till M och kolla mellon, sen i säng, sen hoppa på tåget, sen....ja ni vet! Längtar!

Är billösa just nu, har äntligen lämnat in bilen på en rejäl uppfräschning, jättevälbehövligt, den har gått som en kratta på slutet. Hoppas det inte blir så vråldyrt. Så nu snålåker vi i svärfars bil så länge.
Drömde mardrömmar i natt att vi skulle hämta bilen och P säger "Nä det här blev ingen billig historia, motorn rasade så det blir till att pynta upp 65 000 annars kör jag den på skroten!"
Vaknade helt kallsvettig.....ha ha.

Nu ska jag gå och hacka lite grönsaker, det står tacos på menyn idag.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: ewa

Jaha, nu kommer bara ditt senaste inlägg upp..kan inte läsa de föregående, skit också.

2009-02-16 @ 19:08:57
Postat av: Mamma

Tack för hjälpen! Kram

2009-02-16 @ 19:30:35
Postat av: Paulin

Fan vad kul ni ska ha det i Sthlm..:) själv får man nöja sig med Judas Priest..menmen, ska bli roligt att bara få åka en sväng ner till storstaden! :D

2009-02-16 @ 23:38:30
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0