Renovering

Ja, jag tänkte ägna mig åt en mindre kroppsrenovering i kväll!
Brun-utan-sola armarna och dekolletaget, avlägsna oönskad hårväxt, packa in håret, smöra mig med kroppssmör,
fila fötterna........Måste ju försöka se hyfsad ut på kalaset på lördag.

Kallt kallt är det också, såna här dagar saknar jag vedspisen enormt mycket.
Rörmokarn var här igår och satte in toan, men inte badkaret.....man får ta långa varma duschar istället.

Annars händer det inte så mycket!
Slötittar på tv400, de sänder "24" dygnet runt i sex dagar....för jäkla bra serie.

Ungarna är friska och krya, äntligen, så imorrn blir det skola.

Nu: tacopaj.

See ya´

Kommentarer
Postat av: mia s

Gud vad skönt med en riktig renovering . Ska göra en stor renovering jag också någon dag,med ett riktigt hett härligt skumm bad,ha ha vi hörs och synes.

2009-02-04 @ 22:27:58
Postat av: Jill

Jag måste också ta tag i och göra mig fin... och ägna mig åt lite egen tid i badrummet med allt vad det innebär med bad och smorsel..... måste nog göra det en dag

Tack för tipset

2009-02-05 @ 08:22:02
Postat av: ewa

Mäh! Nu får du faktiskt lämna Ditt betepetande och bidraga med ngt matnyttigt här..

2009-02-06 @ 19:19:16
Postat av: mia s

fan vad less jag blir då du aldrig skriver . Har datorn havererat.

2009-02-07 @ 15:10:57
Postat av: ewa

MÄH! Nu vill jag höra vad som hänt- släpp betepetandet ha,ha.

2009-02-07 @ 19:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0