Ny bil

Min hjärna känns lite tom just nu efter konserten, tror jag laddade ur det mesta jag hade, så nu måste jag börja fylla på igen...
Idag står det en ny bil på våran gård. Nja, ny och ny, men ny för oss i allafall.
Bestämde oss för att det var ett måste, då Mitsubishin har stått orörlig sen november och Passaten börjat bli lite trött.
Så nu står den här utanför, en vinröd Audi A4 1,9 TDI -00. Fiiiin!
Roligt med ny bil, sen var det så mycket bättre vinterdäck på den här oxå kände jag när jag körde hem den. Najs!
Ska ju till Ö-sund på fredag, så det får väl bli eldprovet för bilen då, ha ha!
Middag och bio med syster och E står på schemat, samt påhälsning och övernattning hos Tina och L.

Kom även på att det var fettisdag idag, så jag lyxade till det lite och köpte semlor på fiket idag.
Ska avnjuta dem med en stor kopp te strax.

Ni ska se oss här hemma på kvällarna, vi ser förmodligen inte kloka ut!
Frippe har också kommit på att det är förbaskat skönt att ligga i soffan och se på tv med TÄCKE (vilket jag gjort sen jag var 16), så nu ligger vi här i varsin soffa inlindade i våra duntäcken och ser på tv!
Folk som kommer hit brukar stilla undra om vi är sjuka..?

Nä nu rycker det i sockertarmen, så jag ska värma mig en hetvägg!
Adios!


Kommentarer
Postat av: Paulin

HAHA! Jag och Anders brukar också ha täcken i soffan....skitmysigt ju! :D mycket bättre än en filt!

2009-02-24 @ 20:58:25
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: johanna

Jamen precis!! Täcke i soffan är helt klart underskattat!

2009-02-24 @ 21:49:52
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: ewa

Häftigt med "ny" kärra? Javisst! Här utanför står en silverfärgad liten Nissan Almera 1,8 -05, som ny. Gått 7.000 mil och är förmodligen ägd av en lika städglad persom som jag!

Visst är det kul med, av bilfirman påsprejad, "nybilsdoft"!?

2009-02-24 @ 22:23:51
URL: http://ewahjonet.blogg.se/
Postat av: Mamma

GRATTIS TILL NYBILEN! Här har en av oss filt,yllesockar och sjal och en har kortbyxor.

(nej,jag är inte ihop med Alexander Bard)

2009-02-25 @ 00:16:13
Postat av: MK

Jag ska heja varje gång jag möter dig och säkert bli lite förvånad varje gång!! Jag måste säga att jag saknar den, tycker den var skönare att köra, har inte riktigt kommit "underfund" med den nya än.

2009-02-25 @ 20:01:52
Postat av: Tina

Nog för att jag får se den på fredag, men en bild på Jådin vore väl inte att begära för mycket va? =P

2009-02-25 @ 22:22:10
URL: http://tiinawiina.blogspot.com
Postat av: johanna

MK: Det är redan ganska många som hejar på bilen, blir lika förvånad varje gång, tills jag kommer på att det förmodligen inte är mig dom hejar på...!



Tina: Hmmm, du får nog vänta tills imorrn.....orkar inte fota =S

2009-02-26 @ 19:25:42
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0