Mellon

Nu har jag tittat på Melodifestivalen från igår, mamma spelade in det.
Men hur tänkte svenska folket när dom inte skickade vidare Shirley Clamp??
Det var ju den bästa låten tyckte jag!
Ja ja...
Petra Mede var ju en lysande programledare, vass och rolig.

Nu har jag druckit två liter juice och chipsen är slut, kan nån komma hit med mer???
Man lär väl få skotta sig ut imorrn, HERRE GUD vad mycket snö det har kommit.
På framsidan är snövallarna lika höga som bilen, och på baksidan är det snö upp till altankanten, helt sjukt.

Nä...en dusch kanske?


Kommentarer
Postat av: mia s

igår var jag bjuden till mona nyberg på mat och vin otroligt god mat som vanligt hon är otrolig på laga god mat. Känns väldigt tomt utan Håkan ,han var ju så trevlig och pratglad. Nå väl om man kunde nöjt sig med det då, NÄ aldrig jag inte till broder på fest ja du vat ju hur man blir många groggar och sedan är man ROCK OLGA hela natten (man är för gammal)

2009-02-08 @ 18:51:43
Postat av: ewa

Tack för info!

2009-02-08 @ 21:54:32
Postat av: Jill

Kan du inte skicka ner lite snö till Skåne, här är det bara grått och trist.....

De har visserligen lovat snö imorgon.... men sen tror de att det ska regna, är det någon som helst mening att det snöar en dag och regnar nästa??

Så lite snö tar vi gärna emot

Tjingeling

2009-02-09 @ 08:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0