Krax

Jag låter som en blandning mellan Tina Turner och Leif Andersson. (Han med "Smoke rings" i radion ni vet)
Hostar, nyser och känner mig allmänt ynklig. Dock ingen feber...
Nåväl bättre det kommer nu än nästa helg.
Har knappt orkat peta på datorn idag, men nu på kvällskvisten känner jag mig lite piggare.

Ungarna är ute och leker i de enorma snöhögarna, bygger grottor och åker kana.
Måste vara rena drömmen...själv vill jag bara ha sommar!

          
Leif Andersson                                  Tina Turner




Sommar!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig. Kram

2009-02-12 @ 19:15:48
Postat av: ewa

Tja,om vi korsar Tina med Leif så är det väl ev. glasögonen som skiljer Er åt- jasså det var röstmässigt ja..

2009-02-12 @ 20:24:24
URL: http://ewahjonet.blogg.se/
Postat av: Paulin

Huvva, inge kul att vara sjuk inte. Men hoppas det blir bättre! jag var också ute och lekte i snön igår med Viktor, Emils pojk. Det var riktigt roligt! :) Men nu har jag också börjat längta till sommaren, även om vintern inte behöver vara över än...men lite grillning och trevliga varma sommarnätter hägrar!

2009-02-14 @ 10:53:04
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0