Dessa bilar...

Har bloggtorka just nu, det händer inte så mycket.
Förutom att bilen jävlas!
Den kokar, tar slut på olja och vibrerar och jävlas.....fattas bara att toppen går så det blir riktigt jävla dyrt också!

Idag har det ju varit kanonväder, som gjort för att gräva ner sig i en snögrop nånstans och bara blunda.
Fast jag har suttit inne halva dan och pluggat och LÄRT mig en massa saker.

Till helgen är det ju allahjärtans dag också, undrar vad man ska bjuda maken på för gott då?
Tror jag måste kolla in några receptsidor.
Hoppas bara jag inte åker på den där influensan, det har börjat killa i halsen, inte bra.
Är ju EXTREMT viktigt att jag är frisk om två helger då det bär av till den stora hufvudstaden.
Fast jag kommer nog att släpa kroppen dit även om jag har 40 graders feber och spyr till höger och vänster...tror jag!
Min svåger fick biljett till Ullevi (ja alla förstår väl att jag pratar om AC/DC som jag nu tjatat om i månader...=)
i 30-årspresent, han blev så glad att han grät! Jag förstår honom fullständigt. Skulle jag med ha gjort.

Imorgon måste jag ringa distriktssyrran, har fått ett födelsemärke på halsen som kliar, det kan väl aldrig vara bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0