Det vankas minusgrader säger SMHI

Då är det bra att ha en värmedyna!!
Alltså fy fan vad härligt det är att gosa ner sig i en varm säng i ett kallt rum, det här är typ det bästa jag har köpt nån gång.
Vilken grej, vilken uppfinning!
Jag har lagt den mellan bäddmadrassen och underlakanet, sen bäddat med duntäcket ovanpå. Så ställer man in den på högsta värme ca en halvtimme innan man ska lägga sig.
Det känns som att krypa ner i ett varmt bad, fast det inte är blött.....
Fantastiskt!

Imorgon ska jag tvätta det sista av berget och baka lussebullar.
Ska nog göra köttbullar och Jansson nästa vecka, ska nämligen till Sundsvall i helgen och vi tänkte passa på att julhandla på ICA Maxi.
Vi ska gå på Aveny och se Electric Boys på lördag kväll och jag ska vara alldeles nykter. Nej, jag är INTE gravid!
Sen ska vi sova i Malins lgh, och göra Birsta på söndag. Jippi... eller nåt =/

Idag ringde jag "min" spågubbe, Signar Lidman (Saidas bror).
Brukar ringa honom nån gång ibland då man är lite nyfiken på vad som komma skall.
De gånger jag har pratat med honom har det han har sagt stämt till ungefär 75%.
Han är jättetrevlig och snäll och man blir på bra humör när man pratat klart.
Idag sa han (utan hintar) att min man gick på svetskurs och skulle få jobb till våren när han är klar, och att jag var arbetslös men skulle få jobb där jag vill jobba till våren. Bland annat.
Ska bli spännande att se om han får rätt.
Jag har ringt honom angående borttappade saker (som kom tillrätta!), angående resor, angående jobb och de här "stora" grejorna man undrat över har han alltid haft rätt på.
Plus att han berättar många andra saker om en som stämmer på pricken, fast han aldrig skulle kunna ha en aning om det...

Rock on!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Intressant med spåmannen.

2009-12-20 @ 16:15:58
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: TiNAWiNA

Jag har förlagt min sambos tv-spelsdosa, panik du vet, kan man fråga han vart??? =P

2009-12-20 @ 21:35:26
URL: http://winatina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0