Dax för uppdatering igen

Oj oj oj vad jag missköter bloggen...=/
Men har ingen riktig skrivargnista just nu, jag jobbar och står i på dagarna och är så trött så trött på kvällarna så det blir ingenting gjort.
Få se nu vad har jag pysslat med sen sist då?
Jo, jag höll ju på med städning och roddning av klassfest förra veckan!
Som tur var fick jag hjälp av snälla moster och mannen med all städning (tack&bock!) så jag behövde bara planera klart och göra frågesport och lite sånt innan den stora dagen var inne.
Och FAAAAN vad kul vi hade!!!!!
Vi började med lite brännboll på Järåskolan, kan säga att vi spelade 5x5 minuter och jag hade TRÄNINGSVÄRK dan efter!! (Inte bara jag faktiskt...) Vilken tur att man är så vältränad! Herregud.....
Sen hem till mig och ställa ut bord, duka, göra bål, grilla kött, allt detta utfördes av gästerna + Frippe, hmmm....?? Vad gjorde då jag???? Ehhhh, drack rosévin med fanta, minglade med gästerna, styrde upp och lekte arbetsledare....kanske?
Nåväl, det blev en jättelyckad kväll, vi åt gott, surrade och surrade, drack minttu och oboy, goda drinkar, surrade mer, tog kort, dansade i vardagsrummet, spelade 80-talshis på högsta volym, hade frågesport om skoltiden (hur jävla kul som helst), tittade på gamla skolkort och i gamla skolkataloger och gick inte och la oss förrns 7 på söndag morgon!!!
Men jag tror alla var överens om att det var dökul!!
Så roligt att vi inte vill vänta på 30-årsjubileumet, utan vi kanske tar det redan vid 25!
Ska lägga ut kort på fejsbook...

Den här veckan händer det inte så mycket, jobbar heltid hela veckan och helgen ska bli lugn.

Om två och en halv vecka är vi på väg till Turkiet!!!!!
Jag ska enbart sola (i skuggan), bada i havet, dricka paraplydrinkar, få massage och läsa pocketböcker.
Skööööööönt!

På tal om ingenting vill jag ha en ny telefon.
En sån här:


Sony Ericsson W995



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Guuud vad roligt ni verkar ha haft det:).

2009-08-13 @ 20:34:33
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hehe, tack, jag behöver alla snälla ord jag kan få:).

2009-08-14 @ 07:24:38
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kul att ni träffades igen. Ni var en jätterolig klass - det var tom kul att gå på föräldramöten. Kram

2009-08-15 @ 21:25:51
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ja den är nog rolig!:)

2009-08-18 @ 21:09:51
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0