I´m back

Pjuuuhh!!
Är helt slut efter att ha gått på Noliamässan i Sundsvall hela dan...
For vid halvelva i förmiddags och kom hem för en timme sen.
Mycket roligt fanns det på mässan; mat, massage, trädgårdsartiklar, resebyråer, Ragunda Kommun (!), Telia mm mm.
Vi kom hem med rökt fläskfilé, getost (yum yum), en ny mobil (Frippe), massa resebroschyrer och ölkorv.
Sen tog vi en repa på Birsta och Ica Maxi innan hemfärd.
På Ica fann jag färska jordgubbar som jag precis smaskat i mig, doppade i socker! Gud så gott!
Till kvällsfika lutar det åt te och bagels med rökt fläskfilé och getost......
På Birsta hade Change (underklädesbutik) konkursutförsäljning, och där kammade jag hem två behåar som skulle ha kostat tusen spänn tillsammans för det facila priset 246 riksdaler. Ett riktigt kap!
Speciellt som min favvobehå beslutade sig för att lägga av i morse. (Ni vet, stålgrejen började krypa ut...)

Fyllde i en massa tävlingar på mässan hos flera olika resebyråer, så nu väntar jag bara på att dom ska ringa och tala om att jag vunnit en resa till nåt varmare ställe.

Och vilket väder, rena sommaren, sköööööönt.
Det behövdes lite sol och värme för att jag skulle tina fram i bloggosfären igen.

Morgondagen bjuder på krattning (Frippe) och fönsterputsning (jag).
Nu: softning.
Trevlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Härligt att du är tillbaks! Precis som jag! :) Visst har vi haft ett helt otroligt väder idag...man njuter järnet! Nu ser jag fram emot varma fina soliga dagar framöver så vi kan ha lite grillsamkväm!

2009-04-25 @ 19:34:17
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: johanna

Jamen eller hur! Ska bli najsigt!

2009-04-25 @ 19:57:14
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: ewa

Härligt att slippa se den gamla "Torkaninlägget"Välkommen tillbaka!

2009-04-25 @ 22:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0