Äntligen

Har varit till stan och klippt och färgat mig.
Äntligen är jag svart igen! Trivs så bra i det.
Princess of darkness.

Annars har det inte hänt så mycket mer idag.
Funderar på att ta Nicolas till distriktssköterskan imorgon, och visa upp händerna.
Tror att han kommer att få rejäla ärr, tänkte kolla med försäkringsbolaget.
Och då ska det väl vara dokumenterat hos läkare eller sköterska antar jag.

Nu är jag mest sugen på te och nybakade tekakor, tyvärr finns inga kakor bakta så jag vet inte vad jag ska hitta på?
Måndag...är det nåt bra på tv:n tro? Hmmm, måste kolla tv.nu, vänta....
Aha, det får bli Spårlöst och Ballar av stål.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kolla Nicolas händer för säkerhetsskull! Har han ont?

2009-04-06 @ 21:09:25
Postat av: johanna

Nej, bara om han kommer åt såret, då gör det ont.

2009-04-06 @ 23:33:54
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: ewa

Fick ni bort plasten eller kan det finnas kvar i såret? Är nog bäst att kolla iaf. Syyynd om.

2009-04-07 @ 19:21:17
Postat av: Kajsa

Snyggt med svart!

2009-04-07 @ 21:25:43
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Mamma

Minns när du färgade svart första gången...inte populärt...

2009-04-07 @ 21:33:05
Postat av: johanna

Ewa: Nejdå, plasten fick vi bort. Syster B satte på lite skyddsförband på det största såret idag.



Kajsa: Tack!



Mamma: Nej....men jag tycker det är lika snyggt nu som när jag var 15, så uppenbarligen var det ingen "tonårsgrej"!

2009-04-07 @ 22:57:24
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0