Ny design!

Snygg va?
Hittade en skoj sida (se mina länkar) där man gratis kunde byta stilmall.

Nu har snart halva veckan gått och Frippe vet fortfarande inte om han blir arbetslös eller ej.
Ganska trist att gå och vänta på besked.
Men blir han arbetslös så tror jag han ska gå CNC-utbildningen på Frösön.
Då lär han ju vara garanterad jobb sen.
Och jag då? Tja, jag har sökt på InfoCare idag, förra veckan sökte jag som lantarbetare i Järkvissle och anmälde mig som vikarie på Strandliden. Tycker det är liiite konstigt att dom varken hört av sig från Nipängen eller Björkhammar än.
Tydligen är det inte sån vikariebrist som alla pratar om då?? Eller så kanske dom inte vill ha just mig, vad vet jag.

60-årsfesten i fredags var iaf riktigt skoj!
Massa god mat och massa skratt hela kvällen!
Tror fadern blev nöjd över alla sina presenter.
Av oss fick han en heldag i Rissna med crosscart och felstyrd bil.
Ska styra upp en dag i september då vi ska blåsa iväg.

Iallafall så är jag riktigt riktigt sugen på att bara skita i allt det här och dra iväg på en sista minuten.
Det verkar väl vara ett bra beslut med tanke på att jag är arbetslös och vi har en vattenskada som ska åtgärdas???!!!
Är så JÄVLA less, fan vad skönt att bara dra iväg en vecka och ladda batterierna.

Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer
Postat av: ewa

Härliga verklighetsfastklamrande ord i sista meningen...nu ska jag äta frukost! Ha,ha och inte hade Du tur med vädret heller igår..inte idag heller. Jag tror att det kommer att dyka upp ngt speciellt som Du aldrig förväntat Dig, i synnerhet då Du t.o.m sökt jobb som lantarbetare- det var häftigt gjort!

2008-09-03 @ 10:27:03
Postat av: ewa igen

...glömde att säga vilken SNYGG sida Du fått till!

Är det ingen som kan komma och hjälpa MIIIIIIG!

2008-09-03 @ 10:28:23
Postat av: mia s

ja jag och tord är villig att följa på sista minuten såg resor till turkiet för 1800 kronor från östersund tex det skulle vara kanon att få sola och bada en vecka och bara slappa.Rätt svårt att läsa din nya sida tycker jag.Svårt att se vad det står texten flyter i hop.

2008-09-03 @ 19:25:08
Postat av: jon

mia: Troligtvis blir det suddigt för att du inte har en plattskärm, det är bättre upplösning på dom. Ja, OM Frippe får behålla jobbet ska vi fundera på en resa. Annars blir det nog fattigt...

2008-09-03 @ 21:55:29
Postat av: Ulrika

Jag gillar din nya design!

2008-09-04 @ 07:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0