Må-bra-mässa

Nu har vi varit på må-bra-mässa i S-vall.
Skoj att se alla olika utställare. Jag provade på handmassage, köpte en aloe-verakräm, provade massagedynor (toksköna - min moster köpte en, så nu ska jag bosätta mig hos henne!), åt god lunchbuffé och luktade på goda doftljus och tvålar.
Min gotländska vän syntes dock inte till, vet inte vart hon tog vägen.
Det häftigaste av allt på mässan var en HUVUDKLIARE.
Skithäftig!!! Har aldrig upplevt en dylik känsla nån gång, man bara ryser i hela kroppen!
Den ser inte mycket ut för världen, men vilken grej!!
Den ska jag testa på alla som kommer och hälsar på mig.

Efter mässan for vi till Birsta, hämtade Wii:et på Onoff (ordningen är återställd hemma), for på Rusta och handlade lite krafs, på Clas Ohlson och handlade mer krafs, sen sammanstrålade vi med mina kära kusiner på över en fika på Wayne´s Coffee. Mycket trevlig dag.

Nu ska jag gå till sängs. Nighty nighty.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Ja, tack för igår. Det var en bra dag, lunchen med tillhörande gooood paj var en höjdare!Massagesaken är sååååååååå härlig. Välkommen att prova!

2008-09-28 @ 19:24:35
Postat av: Jill

Jag får nog hålla utkick efter en sådan huvudkliare när jag ska på Skånemässan till helgen, den såg häftig ut....

2008-09-29 @ 09:11:21
Postat av: Helena

Ja, visst är de underbara!! Lena fick en sån när vi bodde ilag, och ja, det är typ en obeskrivlig känsla.. Tyvärr tycker jag att effekten avtar ju fler gånger man använder den. Jag har aldrig upplevt samma känsla som det var första gången.

2008-09-29 @ 11:42:15
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: ewa

Jag hoppas Du inte tror att jag mådde dåligt på mässan . Måste ju bara ha en början på mitt inlägg..

2008-09-30 @ 10:23:48
Postat av: Maria

Huvudkliaren är ju sjukt läskig!! har hitills inte enda gång klarat av att köra den hela vägen ner, det är fööör rysligt! Ses på lördag!

2008-10-02 @ 10:55:01
Postat av: Lotta Ö

Måste bara få tag på den huvudkliaren som fanns på må Bra mässan iSundsvall. aaaaaaaaaa, den är underbar. men vad är märket, vilket företag

2008-12-27 @ 12:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0