Jippii!

Igår kväll när jag satt och läste kvällstidningarna, så såg jag en annons om att Whitesnake spelar på Hovet i december.
I mitt stilla sinne tänkte jag att det skulle ju vara jädrigt kul att se dom...men slog genast bort tankarna eftersom jag är paaaaaank.
Idag när Frippe kommit hem från jobbet säger han så här:
"Jag tänkte att du skulle få Whitesnake-biljetter i födelsedagspresent, vill du ha det?"
Ja, gissa!!  Gud vilken trevlig man jag är gift med!
Så nu har jag bokat biljetter, ska boka tågresa lite senare.



Nu väntar jag bara på att AC/DC ska släppa datum för sin Europa-turné nästa sommar, och hoppas på att dom tänker besöka Sverige också. DET tänker jag inte missa isåfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0