Helg

Idag har jag varit på Hammarn halva dan. Först ett besök på HC, sen tog jag och hälsade på min gamla kollega H.
Det var trevligt! Den här veckan har jag ju bara suttit inne i soffan och löst sudoku (förutom S-vallsresan igår då), och varit allmänt asocial, så det var skoj att komma ut och se lite folk.
Iallafall var det ingenting spännande alls med det där telefonnumret som hade ringt från kommun, det var bara Patricias kompis som hade ringt från sin mammas jobb på BTS. Jag kanske ska ta och sluta överanalysera allting??!!

Ikväll ska vi bara softa, grilla en kyckling och glo på tv. Imorrn åker vi till Sundsvall och shoppar en present till Nicolas som fyller år nästa fredag. Åsså ska vi lämna in Wii-konsolen, det har ve och fasa blivit nåt fel på den, det går inte att spela. Tur det är garanti kvar på skiten.


Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

He igen!ag trodde inte det var sant men nu har ag varit inne på ams o läst med egna ögon..Vem har du pratat me på nipängen när de inte ringer o säger att vi är i behov av vikarier?!Pröva att ringa 0696-681253 sök Hans o säg att du vill obba.Ha en trevlig freda kväll!

2008-09-05 @ 18:06:25
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack för titten idag! Det var trevligt, så det får du gärna göra om!!!! Och jag lovar att jag ska komma och hälsa på jag me;) Kram till dej!

2008-09-05 @ 20:35:21
Postat av: Hanna

Tack för titten. Det var jättetrevlig, så det får du gärna göra om. Jag lovar att jag ska komma och hälsa på dej jag me;) Kram

2008-09-05 @ 20:37:26
Postat av: Hanna

2008-09-05 @ 20:37:42
Postat av: Jossan

sjukt cool header!



kika gärna in på min blogg där jag säljer smycken jag har skapat själv http://pearlsforgirls.blogg.se

2008-09-05 @ 23:16:43
URL: http://pearlsforgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0