Tisdag

Nu ska jag snart börja på mitt nya jobb! Klockan två närmare bestämt.
Hoppas jag kommer att trivas.

Helgen blev en blöt historia, hade tänkt ta en massa roliga kort och lägga ut, men det blev inte av...
Jag fick iaf en massa bra böcker, varav två har jag redan läst ut, Martina Haags och Denise Rudbergs nyaste.
Kul!
Så fick jag lite pengar, så nu har vi råd att bl.a. laga bilen. Pjuhhh.
Fotvårdsbehandling fick jag oxå, ska genast boka in en tid, dom ser bedrövliga ut.

Imorgon ska jag jobba mellan 7.30-16.30, sen vet jag inte hur resten av veckan ser ut.
Men jag tror jag behöver lite mer introduktion än bara två dagar.

Helgen som kommer blir kolugn, ändå nästa helg ska vi åka till Rissna och köra crosscart med pappa.
Sen blir det middag på Captain Cook i Östersund. Men inte så mycket alkohol tror jag.

Nu ska jag skynda mig och äta lunch och ta en dusch innan arbetet kallar.

Hej hå!


Kommentarer
Postat av: Jill

KUL att du är påväg till jobbet

Du ska se att det blir jättebra

Håller tummarna hårt för Dig!

Kram Jill

2008-10-07 @ 13:03:04
Postat av: Marja

2008-10-07 @ 20:49:51
Postat av: Marja

Ops, mina rader kom inte med. Gör ett nytt försök...

Önskar dig all lycka på nya jobbet. Skönt att det äntligen fixat sig. Åsså GRATTIS i efterskott! Kram...

2008-10-07 @ 20:52:38
Postat av: ewa

Så var det "lilla bekymret" med jobb på gång iaf.

Glad för Din skull!

2008-10-08 @ 19:18:12
URL: http://ewahjonet.blogg.se/
Postat av: johanna

Tack alla! Men jag blir nog inte vårdbiträde på Nipis tills jag är 65......men nu känns det helt ok!

2008-10-08 @ 21:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0