Månadens tråkigaste...

...syssla är gjord, räkningarna. Pjuhh, tror jag klarar mig den här månaden också.
Tur man fick lite extra cash i födelsedagspresent!
Men fondkontona krymper ändå med rasande fart, fan snart är mina besparingar slut, vad ska jag göra då????
Också kanske Frippe blir arbetslös efter jul, fan det ser inte ljust ut.

Orkar inte tänka på det just nu, jag gör en lista istället, från Tinas blogg.

Vad ska du göra i helgen? -Åka till Sundsvall, bo på hotell (gratis med kupong, ha!), handla lite julsaker 
Vem ringde dig senast? - Ewa
Senaste piercingen? - Näsan
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? - Hår? 
Har du fått en komplimang idag - Nej...tror jag inte?
Vilka länder har du varit i? - Sverige, Finland, Norge, Spanien, Turkiet, USA, Grekland
Vad har du ätit idag? - Frukost hemma och middag hos Mia, spagetti och köttfärssås!
Vad var den sista drömmen du minns? - Tror det var om nån pensionär på Nipängen
Husdjur? - Två katter
När spydde du senast? - För några veckor sen då jag hade magsjuka
Vem var du i Stockholm med senast? - Med Susann på Allt för byn ifjol
Vem var du i Gbg med senast? - Med Annika på Pink Floyd 1994.
Vem såg dig gråta senast? - Frippe
Vem såg dig skratta senast? - Mia
Vilket humör är du på nu? - Håglöst....
Vilka festivaler ska du på? - Förhoppningsvis Kilafors nästa sommar
Vad vill du helst göra nu? - Skrapa mina trisslotter som har legat i plånboken sen i fredags
Antal ärr på kroppen? - Tre tror jag
Antal blåmärken på kroppen? - Ingen aning, jag får blåmärken så fort nån petar på mig
Favoritspel? - Guitar Hero, TP
Vad har du gjort idag? - Hämtat barn på skolan, handlat på ICA, ätit middag hos Mia
Vad ska bli kul? - Stan till helgen
Vad sa du till någon senast? - Men jag har faktiskt betalat räkningarna
Värsta känslan? -Att gå och vänta på jobb 
Bästa känslan? - Om nån kunde ringa och säga "Hej, kom till oss och jobba!"
Din första tanke när du vaknar?- Näääääää
Vilken ringsignal har du på din mobil?. - Beror på vem som ringer, men oftast "What is love" eller "Little wing"
Vad har du under sängen? -Mest troligt massa damm!
Ser på? - House
Lyssnar på? -Bra musik!
Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem skulle det vara? - Morfar
Vad vill du bli när du blir stor? - Rik.
Hur skulle dina vänner beskriva dig?- Vaken?
Vilket var det lyckligaste ögonblicket i ditt liv? - Ja...det klassiska; när barna föddes och när vi gifte oss
Vad skulle du vilja vara världsmästare i?- Aktiemäklare
Vilken kroppsdel klarar du dig utan?- Fläsket?
Vilken superkraft skulle du vilja ha? - Styra tiden, spola framåt
Vad är du beroende av?- Cig & telefon.
Vad skulle du ta med dig till en öde ö? - En stor motorbåt och en gps. Gillar inte att vara strandsatt och rådlös.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, lev lite rörd för svaret på frågan om vilken person Du vill träffa...

2008-10-22 @ 19:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0