Julmust!

Köpte julmust på ICA idag, fan vad gott det var!
Blev lite julinfluerad idag när jag hade beställt julgardiner från Jotex, så varför inte fortsätta i samma anda och köpa julmust liksom...Nu får det gärna bli advent så man får mysa till det lite, snön har ju redan kommit!

Bara så ni vet, kära släktingar, så blir det inga dyra julklappar i år!
Efter gårdagens utsvävning (AC-biljetterna) så blir det till att leva snålt ett tag framöver.
Självvalt - jovisst, men det får gå gå på nåt vis.

Har varit extremt huslig idag och städat/torkat ur kylskåpet (ungarna började klaga på att det luktade illa..)
samt möblerat om i bokhyllan. Slängde säkert 20 kg tidningar som bara låg och skräpade.
Så nu kan jag ligga i soffan i kväll utan dåligt samvete!

Hittade en lista hos syster:

4 arbeten jag haft i mitt liv:
1. Montör
2. Receptionist
3. Säljare
4. Skadereglerare

4 filmer jag kan se om och om igen:
1. Smala Sussie
2. Änglagård 1 & 2 
3. Dansar med vargar
4. The Rock 

4 ställen jag bott på:
1. Brunflo
2. Östersund
3. Sundsvall
4. Bispgården

4 tv-serier jag gärna ser:
1. House
2. Prison Break
3. 24
4. The Office (den BRITTISKA versionen)

4 ställen jag vill åka till:
1. Thailand
2. Turkiet
3. Oman
4. Zanzibar

4 favoriträtter:
1. Biffstek & potatisgratäng
2. Hemmagjord pizza 
3. Pasta & ädelostsås 
4. Älgfilé och rostade rotsaker

4 ställen där jag trivs:
1. Hemma
2. Sundsvall
3. Kanarieöarna
4. Turkiet

Kommentarer
Postat av: Helena

Tur, din inställning till julklappar går helt i stil med dina systrars inställningar. Konstaterade det när vi var i stan med pappa, att i år blir det ing dyra julklappar!!! Men då behöver ingen ha dåligt samvete då!! =)

2008-10-28 @ 20:28:42
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: sys

Låter bra - så blir det lika för alla =)

2008-10-28 @ 22:36:21
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0