Ibland rör det på sig

Är lite i chocktillstånd just nu.
Igår ringde det en kvinna från Manpower i Sundsvall och ville att jag skulle komma på anställningsintervju på torsdag för kunds räkning (SEB Trygg Liv). Ehh jaha?
Hade nästan glömt bort att jag skickat in ansökan så jag blev helt tagen på sängen.
Tyvärr har en fågel viskat i mitt öra att det är URUSEL lön på just det jobbet (en projektanställning på sex månader),
så troligtvis blir det nog inget av med att jobba där, men det är ju alltid trevligt att fara till stan.

Sen idag så ringde en annan människa från ett annat företag och ville träffa mig på fredag, i Hammarstrand.
Hade jag inte heller väntat mig, eftersom det var så längesen jag skickade in ansökan.

Ja, det rasslar verkligen till....

Å på fredag ska vi bo på hotell och äta god middag i Sundsvall! En och annan drink kanske också slinker ner?!=)

Den här veckan känns HELT okej!

Kommentarer
Postat av: Jill

Nu lossnar det.... Lycka till Håller båda tummarna HÅRT HÅRT



Hostiga kramar från Skåne

2008-10-23 @ 09:33:34
Postat av: Åsa

Good luck !!!!

2008-10-23 @ 09:48:56
URL: http://ace67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0