Halloween

Fredag igen, fasen vad veckorna flyger iväg.
Ikväll ska vi till Järkvissle och hämta upp Nicolas.
Meningen är att vi ska ha middagen klar där när dom kommer från stan allihop vid 18-tiden.
Tacos får det bli!

Och imorgon blir det hellugnt, funderar på om vi ska lyxa till det och äta entrecôte
eller göra tjälknul med nåt gott till. Tända en massa ljus och bara mysa framför tv:n.
Det finns fem nya friska avsnitt av House säsong 5, som Frippe bränt ut,
kan finnas risk för att vi ska se dom i helgen! Finns ju några Prison Break avsnitt oxå...!
Fast det är ju Halloween, då ska man ju se skräckfilmer?
Såg en igår, som inte var så himla bra, Midnight Meat Train hette den.
Bara massa blod och styckade kroppsdelar....

 Well, well, var iaf på IKEA igår och blev grymt besviken, dom hade ju nästan inga julgrejor alls!!
Fick gå på ÖB för att hitta en guldig julstjärna som jag ska ha i köksfönstret, och på ICA Maxi för att hitta en ljusslinga och slutligen på Åhléns för att hitta två eljjusstakar...Skulle bra gärna vilja sätta upp alla julgardiner och stjärnor NU, men det kanske verkar lite desperat..??!! Får väl sjå mig några veckor till.

Nu är det frukost!
Trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Tina

Hmm, konstigt... hittade ju den här på ikea.se, så det var så jag visste att den fanns!

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50078464

Nåväl... betyder bara att jag får åka dit själv nån gång ;o)

2008-10-31 @ 17:24:52
URL: http://tiinawiina.blogspot.com
Postat av: Jill

Ta fram ljusstakar och mysa till det med lite glögg hade inte varit fel.... kan det inte vara första advent snart ??

Tänk jag ska få fixa både hemma hos mig själv och Pelle.... mys mys (juletid är den bästa tid på året)

2008-11-03 @ 09:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0