Fastnaglad

Har varit frånvarande från bloggen pga. detta.
Jösses vad beroendeframkallande!
Hemmet förfaller, ungarna ropar efter mat, katterna jamar i högan sky....men mamman sitter fastnaglad vid datorn!!
Nä, så illa är det kanske inte, men jädrar vad roligt det är.

Imorrn ska vi till Sundsvall en sväng (om jag nu kan slita mig från datorn...=)
Patricia har en kompis här som ska skjutsas hem, och Nicolas ska lämnas av hos sin kusin.
Nu ska jag äntilgen försöka hinna med IKEA och kolla om dom har några fina julgrejor.

Nä, hinner nog med en omgång till innan det blir gonatt..!

Kommentarer
Postat av: ewa

Jamen nu är det väl dags för Dig att anmäla Dig till "vem vet mest" eller hur? Jag ska göra det nu.

2008-10-30 @ 19:25:54
Postat av: johanna

Japp det ska jag göra!

2008-10-31 @ 10:34:29
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0