Sådärja

Nu ligger AC-biljetterna i tryggt förvar här hemma.
Det blev helt okej platser, förvisso på kortsidan, men jag tror man sitter rätt högt upp, så man ser nog bra ändå.
Bokade även tågbiljetter idag, 390 spänn tur & retur för två pers, inte illa pinkat, SJ.

Skulle ju så stort storstäda i dag, men latmasken har bitit tag igen, så det blir inget av med det.
Kokade skitgod sylt igår, på svartvinbären som blev över i somras.
Jättegott att ha på pannkaka, glass, i fil.......

Annars händer det inte så mycket, ska ta och hoppa i skorna och hämta kidsen på skolan.
Jäklar, har glömt att sätta i kupévärmaren.................fast det är ju nollgrader idag så det är nog inte så mycket is.

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Jill

Shit vad avis jag är på Dig och Dina AC DC biljetter

men jag får väl hålla till godo med Metallica i Köpenhamn

2008-11-27 @ 15:34:55
Postat av: johanna

Jill: Ja, jag är verkligen glad att jag fick tag i biljetter. Visserligen till ett grisigt överpris, men det känns som om det är värt det. Jag såg Metallica på Stadion -93, dock tycker jag dom är bättre på skiva än live....men det är ju alltid en upplevelse att gå på konsert! Å kanske dom är bättre live idag jämfört med 1993...=)

2008-11-28 @ 12:43:27
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0