Nya möjligheter...

Har varit på info-möte idag med företaget där jag kanske ska jobba framöver.
Var faktiskt verkligen intressant!
Kan säga att jag lärde mig mer på fem timmar än jag gjorde på LF på sex månader.
Tycker jag säger en hel del......
Roligast av allt idag var allt SNASKIGT branschskvaller jag fick höra.
Herregud vad inavlad försäkringsbranschen är, jag säger då det.
Nog rör det på sig på byn, alltid.....

Det var jättekul att komma ut och äntligen se lite folk, att få använda hjärnan till annat än att bestämma vilken mat som ska lagas eller om man ska lägga in en omgång tvätt till i maskinen eller inte...
Jag längtar verkligen efter att börja jobba igen, den sociala biten har verkligen kommit i kläm känner jag.

Har iaf bestämt mig för att åka till S-vall och gå ut imorrn!

Nu ska jag spela Betapet, har abstinens.

Kommentarer
Postat av: Jill

Hej !

Du ska se att allt kommer lösa sig till det bästa

Jag trodde Du visste hur denna branchen var redan.... hi hi hi rykten här sprider sig fortare än lukten av en fis....

2008-11-07 @ 08:27:56
Postat av: Ulrika

Undra vad det kan vara för skvaller då? Nu har du fått mig nyfiken oxå. Och inte har jag fattat vad det är för jobb du har på G heller. Jag är kanske trög? Borde gå till il´doctore och kolla upp det.....

2008-11-07 @ 08:32:19
URL: http://ullda.blogg.se/
Postat av: johanna

Ja ni flickor....det finns gott om rykten/spekulationer i den här branschen, det håller jag verkligen med om. Men det är lite kul oxå!

Ulrika: Det är Box.....och skvallret handlade om Box, Trygghansa, Moderna, Aktsam, Codan, Motormännen, Ragunda Kommun, White Lable, ja you name it. Det gamla vanliga, vem som köpt vem, vem som jobbar vart osv....!

2008-11-07 @ 13:36:37
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hoppas allt blir bra med Box. Vore ju inte helt fel med ett schysst jobb va'?!

Ha det!!!

2008-11-07 @ 18:53:46
URL: http://ace67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0