Men nu!!

Idag åkte julen upp!!!
Gardiner, stjärnor, stakar, röda lyktor och slingor!
Blev sååå mysigt, passar perfekt med skitvädret ute att mysa ner sig i soffan och tindra...

Sen höll jag på att hoppa ur brallorna av upphetsning när jag såg på mobilen att jag
fått ett aviserings-sms från BiljettNu......AC-biljetterna är på väg!!!!!!!!!!!
Hoppas nu för guds skull att det är schyssta platser...

Den här veckan har jag för en gångs skull fullt upp, känns bra.
Imorrn ska jag koka svartvinbärssylt, på onsdag ska jag storstäda, på torsdag och fredag är det utbildning
och på lördag ska vi bjuda släkten (min) på middag, som tack för flytt- och målarhjälp i våras...lite sent, men bättre sent än aldrig!
Har även planerat in ett Birsta-besök nästa måndag. Ska åka tidigt så jag är där när dom öppnar, i förhoppning om att det inte är så himla mycket jul-hysteriskt folk där...

Sen måste jag även ta mig i kragen den här veckan och beställa julklappar.
Ska ju som sagt nätshoppa i år, och det känns som om det är dags att börja nu.

Nu ska jag koka en kopp gott te och lägga mig i soffan och njuta av mitt julfina hus!


Kommentarer
Postat av: Jill

Mysigt !!! Jag väntar till helgen men sen ska det mysas med lussebulls bak mm

2008-11-25 @ 09:12:24
Postat av: Jill

Mysigt !!! Jag väntar till helgen men sen ska det mysas med lussebulls bak mm

2008-11-25 @ 09:12:54
Postat av: johanna

Jill: ja, det blev helmysigt!

Lyllos dig som får jula till det på två ställen...!

2008-11-25 @ 11:09:12
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0