What´s new?

Tja vad har hänt sen sist?
Helgen på Södra Berget var suverän!
Det var så kul att se pojkarna igen, helt suveräna var dom.
Tycker det är så himla kul att omge mig med "skapande" människor eller vad jag ska kalla dem...
Musiker, skådespelare, sångare, roddare, ljudtekniker.....det är nåt speciellt med dessa människor, de har en speciell jargong som tilltalar mig. Oftast har dom helt sjuk humor också, vilket tilltalar mig ännu mer ha ha!
När jag kom hem sent på lördag natt bröt stora förkylningen ut, så nu har jag kraxat i en vecka snart.
Ont i halsen, hosta och snuva. Dock ingen feber.

Inget bredband den här veckan heller.
Onsdag nästa vecka kanske? Slutar bry mig snart........

Nu vill jag att värmen ska komma så sommarn börjar på allvar.
Jag vill sitta på altanen och njuta!

Ska på återbesök på arbetsförmedlingen om två veckor.
Då ville dom att jag skulle ha med mig en lista på alla jobb jag har sökt under den här tiden som jag har varit arbetslös.
Moahahahahahahahahahahahaha!!!!!
Jag har sökt ett (1) jobb.
Om jag skriver med riktigt stora bokstäver kanske det kan fylla ut en A4?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0