Äntligen bredband!

Äntligen uppkoppling efter många om och men.....
Fort går det också!
Har egentligen inte tid att sitta här framför datorn, idag ska jag:

*åka på trägårn och köpa en säck jord
*plantera min häggplanta
*hänga tvätt och sätta på en ny maskin
*sandpappra och måla ett skrivbord
*klippa gräsmattan

Får se hur mycket på listan som blir gjort idag...
Ska även ta lite kort i huset och lägga ut idag.

Sen ska jag börja med en rolig (?) grej som jag såg på Oprah.
Hon hade nån sorts livscoach/guru som gäst i ett av programmen som berättade att
det är nyttigt för själen (jättepretentiöst) att varje dag skriva ner vad som har varit bäst med just den här dagen.
Så det ska jag göra!
Och för att skruva till det lite ska jäg även rapportera dagens sämsta!

Återkommer senare - dagen är ju inte slut än.....

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
allt är bra med dig?
Ha en toppen dag!

(Sugen på en ny design till din blogg? kom in hos mig och tävla)

2008-05-28 @ 12:13:11
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: Natalie B

Hoppas att du får en jättefin dag!

//Natalie B

2008-05-28 @ 12:26:24
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: johanna

Hej på er & välkommen till min blogg!

2008-05-28 @ 15:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0