Värmebölja

Hjärnan smälter nästan bort i värmen, och vad gör man då??
Jo, åker till Birsta i en bil utan AC!
Frippe och hans pappa skulle ner en snabb sväng och eftersom jag är så rastlös just nu så hängde jag med.
Det blev verklien en snabbresa, vi for 9.00 och var hemma 14.00.
Men jag hann iaf med att shoppa en svart sommarklänning på Indiska:

image94

Samt några snygga skålar från Living, såna där chips/godis skålar ni vet, fast mina var vita med röd text: "Godis" och "Jordgubbar". Lite passande köpte jag jordgubbar på ICA Hammarn igår, svenska, kostade en mindre förmögenhet, som jag rensade och la i skålen och smaskade i mig. Mums!

Nä nu ska jag ta en dusch och återgå till mitt sudoku. Jo, även jag har åkt dit på det där siffertramset.
Å herregud vad beroendeframkallande det var!

Dagens bästa: Mitt fynd på Indiska.
Dagens sämsta: Att sitta i en bil i stekande sol utanför Bauhaus och vänta på att lagerjobbarna ska hitta ett skärmtak i 45 minuter.

Kommentarer
Postat av: Jill

Snygg klänning, måste ta mig till Indiskan och kolla om de har sådana såhär långt söderut också

2008-06-04 @ 13:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0