Rubrik?

Nu är studsmattan ihopmonterad, det tog ca två timmar......satan vad tungt det var att sätta dit själva mattan.
Frippe fick dra mest, jag orkade bara dra typ fem fjädrar sen var min ork slut....sen fick vi kalla in grannen också när Frippe tog slut. Men nu hoppas det för fullt!
Handlingen på ICA Maxi igår tog en och en halv timme och slutade på 1700 spänn.
Fan vad det är kul att handla på ett rejält varuhus, allt, precis allt finns!

To do list för idag:

*baka Paulins goda kaka
*åka på ICA och handla det sista (mjölk, yoghurt, bröd, jordgubbar & sånt)
*ev baka bullar, om jag orkar
*klippa klart gräsmattan om inte Frippe hinner göra det innan han åker och jobbar
*åka till mamma och lämna en hängare som hon beställde från IKEA
*inte glömma att ställa in tjälknulen i ugnen ikväll
*dammsuga

Nä det är väl bäst jag sätter igång om det ska bli nånting gjort...

Trevlig midsommar!
Jag tar tillfällig bloggsemester över helgen och återkommer på måndag.



Dagens bästa: Att det är midsommarafton imorrn! Då har jag och Frippe varit ihop i sjutton år.
Dagens sämsta: Att det är sommarsolståndet imorrn. Det betyder att vi går mot mörkare tider. Redan.

Kommentarer
Postat av: Marjamej

Varma midsommar-kramisar!

2008-06-19 @ 23:47:34
Postat av: Denise

SJUTTON ÅR?! Ah herregud, jag blir imponerad! Tack för kommentaren o ha en bra midsommarhelg.

2008-06-20 @ 00:07:14
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: johanna

Marja & Denise: Detsamma detsamma!

2008-06-20 @ 11:02:55
Postat av: Paulin

Du gör alldeles rätt i att baka min kaka! ;)

2008-06-20 @ 11:13:34
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0