Pjuhhhh

Det tog nästan två och en halv timme att klippa gräsmattan.
Men nu är det gjort!!
Motion fick jag på köpet också. Kan ju aldrig vara fel.
Precis när jag hade klippt klart och pustade ut i hammocken hör jag världens liv inne som avslutas med att nåt åker i golvet och går i tre miljarder bitar.
Jävla skit! Dio jagade en fluga och rev ner min fina IKEA-glaslampa i golvet.
Jag var jättesugen på att kliva upp och börja städa glaskross. NOT.

Nicolas lag vann en match idag, deras första vinst på hela den här säsongen!
Han var jätteglad när han kom hem.

Annars har det varit en lugn dag som jag ska avsluta med att med gott samvete lägga mig och glo på tv.
Adios!

Dagens bästa: Att gräsmattan blev klippt! Man är så nöjd med sig själv när det är gjort.
Dagens sämsta: Att lampan i vardagsrummet gick sönder. Måste skynda mig på IKEA och köpa en ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0