Helg igen

Ja, och vad pysslar jag med idag då...?
Nicolas har en kompis här, just nu är dom ute och hoppar studsmatta.
Och jag har fastnat framför datorn som vanligt. Tänkte surfa runt lite och kolla vilka som säljer Guitar Hero Aerosmith billigast, dom släpper det spelet idag. Och jag är ju liiiite sugen på det då....
Sen ska jag åka på Hammarn och ta rätt på mitt tält...hoppas det är intakt.
Ser verkligen framemot festivalhelgen den 18-19 juli. Min allra första hårdrocksfestival, med tältning och allt!
Vi blir ett litet gäng på 6-7 pers som ska åka, tror det blir askul!
Måste fixa barnvakt bara, men det brukar ju inte vara några större problem.
Ser ut som om det ska bli regn imorrn, inte så kul för cruisarna på Hammarn....
Ja ja lika bra för min del, jag blir bara sjukt avundsjuk på alla som äger en raggarbil, så jag står ändå bara och surar efter vägkanten och muttrar ha ha ha!

Nä om man skulle ta och göra nån nytta....
Typ laga lunch till barnen??

Dagens bästa: Att jag troligtvis hittar ett bra pris på spelet??
Dagens sämsta: Att jag är så trööööött, förstår inte varför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0