Dagen efter kvällen före

Då min extrema rastlöshet inte ville ge med sig igår så TVINGADE jag min man och min kusin att hänga med till Sundsvall igår kväll. Och så TVINGADE jag min ena syster att köra!!
Det blev lite drinkar i bilen på vägen ner, och några drinkar på O bar när vi kom fram.
Ganska lagomt, vi for på Max innan vi for hem och var hemma kring 2 tiden.
Inte ens bakis idag.
Men rastlösheten gav med sig!
Det är nästan så man vill att det ska bli fulväder ett par dar.... jag får såna adrenalinkickar och blir så rastlös om det inte händer nånting HELA tiden när det är sånt här väder. Inte en sekund får förfaras liksom.
Och jag menar vad gör man när huset är städat, tvätten är tvättad, ungarna är borta, solen vrålskiner och det luktar syrén  överallt??? Ja jag blir då partysugen. Har inte ro att bara sitta stilla på altan och lösa korsord såna här dagar, det kan jag göra på veckorna när jag är ensam hemma.
Well well imorrn är det söndag igen.
Fotbollscup för Nicolas halva dan, med start 9.30.
Och nu är det bara en vecka kvar, sen har ungarna sommarlov. 10 långa veckor.
Till hösten börjar dom tvåan och fyran.
My God, nyss drack dom välling och gick i blöjor???

Dagens bästa: Middagen som jag förärade min familj med: lövbiff, potatisgratäng, kantarellstuvning och sallad.
Dagens sämsta: Att gräsmattan inte blev klippt idag som det var tänkt. Jag gör det imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0