Cruising

Så var årets cruising avklarad då!
Jag var nykter och körde pappas bil, en Oldsmobile -66.
Jag tycker det är så kuuuul att köra, mycket roligare än att festa en sån här helg.
Mycket folk var det, dom flesta ryggade när jag berättade att jag var nykter och körde ha ha ha!
Inte så jättemånga finåk var det (i mitt tycke), men såg några 70-tals Camaro som var rätt fina samt en rosa/gräddvit sak med vingar som var skitläcker.
Det blev inte så sent, var hemma vid 2-tiden ungefär.
Frippe & ungarna for hem vid halvtolvsnåret, då var dom nöjda och trötta!
Nicolas har ju tjatat om denna cruising i en hel vecka, dom är helt i begeistrade i att åka finbil!
(Sådan mor, sådana barn....)
Och grattis Paulin till vinsten! Skitkul!

Nä nu ska jag gotta mig i att jag inte är bakis och slänga på en tvättmaskin eller nåt.
Min mormor fyller år idag (88!) så vi ska väl dit och äta tårta också.

By the way, jag som sa att det inte skulle bli nåt mer alko-intag innan festivalen 18-19 juli får nog revidera det uttalandet...
Det är ju nostalgikväll på Gerålund på lördag, och vi har blivit bortbjudna på middag till T&M innan....så det lär nog bli lite partaj då...! Hoppas det blir mycket roligt folk. Risken för att det är mycket äldre folk är väl överhängande eftersom det är Gatufesten i Sundsvall samma helg, men det ska väl gå *fniss*

Nä nu, tvätta var det ja.
Adios!

Helgens bästa: Att köra raggarbil! Och att jag beställt Guitar Hero Aerosmith till ett skitbra pris  (417:- på siba.se)
Helgens sämsta: Inget faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0