Uppdatering

Gerålundskvällen var trevlig, herrgud vad mycket folk det var!
Hörde nåt om 480 inlösta, måste ju vara rekord.
Sen blev det efterfest hos oss, som vanligt glömde jag bort att gå och lägga mig, vet inte riktigt vad klockan var när jag slocknade, men jag vaknade vi 13-tiden iaf.......låg hela dan, åt pizza och somnade framför "Sällskapsresan".
Idag har vi städat lite, tvättat, vattnat blommor.
Funderar på att åka iväg nånstans, men vet inte vart.
Ska kolla väderleken, blir nog en resa till Sundsvall och P&H om det blir finväder några dar.

Nä ni, nu har jag inte tid att sitta här längre...!

Helgens bästa: Den goda maten vi åt i lördags (entrecôte, gratäng, ädelostsås, sallad och nybakat bröd)
Helgens sämsta: Bakis en hel dag igen, usch & fy

Kommentarer
Postat av: Denise

Saknar du en hårklämma? Vaknade med en sån på huvudet i söndags.. en röd! Skulle tro att den kommer från er, ha ha!

2008-07-07 @ 19:57:07
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0