Tisdag

Då var vi hemma igen. Ja, vi kom ju hem i söndags kväll, men har inte orkat blogga nåt...
Helgen som var bjöd inte på så mycket finväder så det fick bli inomhusaktiviteter.
På lördagen for vi och bowlade. Tror aldrig jag bowlat så dåligt i hela mitt liv, riktigt sur blev jag ha ha!
Ungarna var desto duktigare, men de har ju staket....*fusk*
På söndagen drog vi iväg till Drakborgen med hela ungskocken.
Det var väl sådär, de stora barnen blev less efter en timme.
Det fanns en jättestor borg där man kunde klättra, skjuta gummibollar, åka rutschkana, leka kurragömma i och sånt plus två uppblåsbara hoppborgar.
Vi föräldrar fick snällt sitta och titta på i två timmar tills ungarna hade fått nog.
Sen har vi  jag shoppat lite onödiga saker i Birsta, ätit gott, druckit lite drinkar, kastat pil  (jag vann två gånger på raken!!)   
och haft det allmänt trevligt.

Nu är det bara att ladda om tills på fredag. F E S T I V A L.
Jag är faktiskt lite nervös!!
Vilket jag iofs alltid är när jag ska göra nåt som jag aldrig gjort förut.
Tänk om vi tappar bort varann? Tänka om alla blir aspackade och ramlar över järnvägsspåret? Tänk om man blir rånad? Tänk om det spöregnar hela helgen så man måste klafsa runt i en leråker????
Frippe försöker lugna mig med att det är en liten festival och att allt säkert kommer att gå jättebra.
Blev väl lite orolig när jag läste i kvällspressen om de två trebarnsföräldrarna i Norge som kvävdes till döds i en buss på en festival....hua.
Nä...det ska väl gå bra.

Igår klippte jag gräset igen, det tog en timme och trettio minuter. Tio minuter snabbare än förra gången!
Och då fick jag motorstopp en gång också som jag var tvungen att fixa till.

Idag ska jag tvätta sängkläder och dammsuga.
Det har varit kattslagsmål här inatt, grannens jävla fräcka kattjävel gick IN i vårt vardagsrum genom altandörrn (som alltid står lite på glänt) och försökte spöa upp våra katter.
Han åkte ut fortare än fan själv kan jag säga!
Maken till fräckhet har jag sällan skådat.

Ska försöka få lite ordning på ekonomin också.
På senaste tiden har jag lekt struts, handlat och stoppat huvet i sanden efteråt....
Fan, jag måste ha ett jobb snart.

Bästa med helgen som var: Att det är så trevligt att vara hos P&H
Sämsta med helgen som var: Att det var pissväder

Kommentarer
Postat av: Paulin

Du kan nog vara lugn inför helgen, kommer nog bli skitbra! Fan vad roligt vi ska ha :P

2008-07-15 @ 13:06:13
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Denise

(asg) Jag kan inte annat än hålla med! Hahaha! Ska byta så fort jag får ork att gå in i de där stilmallarna igen, DÄR blir man yr vill jag lova.

2008-07-15 @ 21:11:11
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: Lilla sys

Nu drar vi på Maiden!!! Puss!!(Hoppas ni får skoj oxå!!)

2008-07-16 @ 16:24:51
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: sys

Lillasys: SVIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-16 @ 21:19:54
Postat av: Kajsa

Ja det är Snövit och Askungen. Men jag har ju för mig att jag har fått igen dom när dom har lånat.

2008-07-17 @ 11:49:27
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: ewa

Ja se katter, tacka vet jag småfåglar och ekorrar ha,ha!

2008-07-17 @ 13:05:09
URL: http://ewahjonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0