Solsting

Tillbringade hela dagen igår på Risön i Sollefteå, vilket resulterade i en gnutta solsting när jag kom hem. Och ändå satt jag under ett parasoll hela dagen, drack mycket och försökte undvika solen. (Jag tål inte för mycket sol)
Så när jag kom hem var jag helt färdig, slängde mig i sängen och orkade inte göra nånting, dormade av en timme ungefär.
Sen stapplade jag upp och petade i mig lite mat. Idag känns det bättre.
To-do-list för idag:

*Åka på ICA och handla lite
*Bränna ut massa bra musik på skiva
*Göra sallad
*Kyla cider
*Åka till mamma och lämna av Patricia, samt tvinga Urban att lyssna på min nya idol Fredric Forsman
*Duscha och bättra på fuskbrännan
*Måla naglarna
*Invänta T&M, äta grillad entrecôte och gratäng, åka på Gerålund!
Hoppas solen tittar fram ikväll!

Gårdagens sämsta: Värmeslag
Gårdagens bästa: Att jag fick en massa bra musik på mailen igår

Kommentarer
Postat av: Denise

Vi ses väl ikväll då på logen :P

2008-07-05 @ 15:00:51
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0