Sjukbloggen

Ja här kommer en rapport direkt från sjuksängen!
Nä, det verkar inte som om jag tänker bli frisk överhuvudtaget känns det som.
Kan inte komma ihåg när jag var klen i så många dagar i sträck sist.
Fortfarande har jag problem med luftvägarna, känns som om jag inte får i mig tillräckligt med luft.
Igår kväll hade jag feber IGEN, 39 grader. Helmysko.
Inatt vaknade jag och var yr och mådde illa.
Jävligt konstig influensa/sjukdom/whatever det nu är.

Alla antecknat klart??!!

Då tar vi nåt roligare!!
Nu har vi bokat!!
Det blev inte Puerto Rico, inte Playa del Cura och inte Maspalomas.
Det blev gamla hederliga Playa del Inglés!
Med andra ord blev det rätt en billig resa, men hyfsat hotell och mitt i smeten!
Hoppas det blir bra!
Lite bilder:

image17

image18

Ganska så nice va??!!
Vi lyfter från Sundsvall den 31 januari.

Kommentarer
Postat av: Helena

Avundsjuk! Avundsjuk! Avundsjuk!

2008-01-14 @ 15:00:12
URL: http://helelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0