Sjukblogg, igen

Undrar om ni mina kära läsare börjar bli less på mina sjuk-berättelser?!
Nåväl eftersom jag inte har nåt annat spännande att blogga om just nu så kan jag bara berätta att
penicillinet inte verkar fungera. Jag hostar värre än nånsin.
Idag var jag ner på ICA fram&tillbaks, handlade lite och åkte hem.
När jag kom innanför dörren fick jag en djävulsk hostattack och var tvungen att släppa kassarna och parkera i soffan.
Det tog en kvart innan jag hade återhämtat mig från denna pärs.
Låter inte riktigt normalt va?
Mina lungor tycker bäst om när jag ligger i soffan eller sängen och glor på dumburken.
Nåt annat vill de inte veta av.
Provade även att hänga lite tvätt, samt plocka in ren tvätt i garderoben.
Det var inte heller uppskattat.
Back to bed, alltså.
Men hur lång tid ska det ta innan jag blir frisk??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0